Скрипторий: Feat - roll the bones of fate (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - roll the bones of fate (player core 2)
Roll the Bones of Fate
Feat 10
Source Player Core 2
Frequency once per 10 minutes
Prerequisites bones mystery, or lore mystery
You roll a handful of bones to learn (or perhaps influence) the future course of events. Roll 1d4 and use the corresponding result below. Whenever you Roll the Bones of Fate, any effects from a previous usage immediately end.
1 Good You or an ally within 30 feet can roll twice on your next attack roll or skill check, taking the higher result. This is a fortune effect.
2 Bad One creature you are observing within 30 feet must succeed at a Will save against your spellcasting DC; on a failure, the target must roll twice on their next attack roll or skill check that takes at least one action to perform, taking the lower result. This is a misfortune effect.
3 Mixed You gain the benefits of rolling both a 1 and a 2.
4 Cursed Possibilities Your attempts to meddle in the forces of prophecy bring dire consequences for all. Every creature within 30 feet of you when you perform the augury rolls twice on their next attack roll or skill check that takes at least one action to perform; if the highest number rolled is odd, they take the lower result, and if the highest number rolled is even, they take the higher result. If they took the lower result, this effect has the misfortune trait for them, and if they took the higher result, it has the fortune trait.
Frequency once per 10 minutes
Prerequisites bones mystery, or lore mystery
You roll a handful of bones to learn (or perhaps influence) the future course of events. Roll 1d4 and use the corresponding result below. Whenever you Roll the Bones of Fate, any effects from a previous usage immediately end.
1 Good You or an ally within 30 feet can roll twice on your next attack roll or skill check, taking the higher result. This is a fortune effect.
2 Bad One creature you are observing within 30 feet must succeed at a Will save against your spellcasting DC; on a failure, the target must roll twice on their next attack roll or skill check that takes at least one action to perform, taking the lower result. This is a misfortune effect.
3 Mixed You gain the benefits of rolling both a 1 and a 2.
4 Cursed Possibilities Your attempts to meddle in the forces of prophecy bring dire consequences for all. Every creature within 30 feet of you when you perform the augury rolls twice on their next attack roll or skill check that takes at least one action to perform; if the highest number rolled is odd, they take the lower result, and if the highest number rolled is even, they take the higher result. If they took the lower result, this effect has the misfortune trait for them, and if they took the higher result, it has the fortune trait.